My first A! - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Susan Romijn - WaarBenJij.nu My first A! - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Susan Romijn - WaarBenJij.nu

My first A!

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Worth

Hallo allemaal,
Weer een update van vorige week:
Maandag was het de 17e, wat betekent dat we hier alweer een maand zitten! Ongelooflijk! Wat vliegt de tijd zeg! Na het hoorcollege van maandag zijn we weer even gaan sporten en in de avond lasagne gegeten. Verder niet veel bijzonders.
Dinsdag weer Creative Thinking, leuk! Aan het einde van de les mochten we zelf ook wat maken. De tafels staan opgesteld in groepjes, en iedere tafel had een andere opdracht. Je mocht zelf kiezen wat je wilde doen, en of je alles wilde doen of gewoon lekker de hele tijd hetzelfde. We hebben lekker zitten kleuren (het beeld van de PABO wordt weer bevestigd =p ) en de lerares had muziek van disney opgezet, dus mijn dag kon niet meer stuk! Na de les een groepsfoto gemaakt van alle kunstwerken die gemaakt waren. Ik heb iedere dag mijn fotocamera mee, behalve die dag, dus ik moet nog even achter de foto aan. Na de les boodschappen gehaald en spinazietaart gemaakt! Ik heb ook nog met Brian aan de presentatie gewerkt voor woensdag. Na het eten was er een programma op tv; Cupcake war! Fantastisch programma en ik hoop dat het ook in Nederland komt!
Woensdag was de laatste observatie op een Elementary School. Jammer, maar ik heb ook wel zin om naar de Middle School te gaan. We zijn naar een Montessori School geweest. Vorig jaar heb ik zelf ook stage gelopen op een Montessorischool dus het was erg leuk om te zien hoe ze dit hier doen. De lerares was heel kalm en de kinderen moesten aan hun eigen werk werken. Tijdens het werken zette de lerares rustgevende muziek op, zo relaxed! Moet ik onthouden, want ik werd er zelf ook helemaal rustig van en het werkte goed voor de kinderen. Het was grade 1/2/3, wat bij ons 3/4/5 is. Na de observatie zijn we lekker zwemmen. Ik moest samen met Brian voor het vak Children’s Literature een boekpresentatie houden. Spannend! We hadden het goed voorbereid, maar toch. Brian begon met zijn Deense accent. Toen ik aan de beurt was ging mijn stem ontzettend trillen. Na de presentatie zei alleen Isabel het, maar dat komt ook omdat ze mij vaker hoort praten, dus wel een verschil hoort. De presentatie ging lekker en kreeg zelfs een A+ voor de presentatie (met een smiley erbij! ) Om dit te vieren zijn we naar de Mac geweest, voor de eerste keer!
Donderdag hadden we een vrije dag, en zijn naar de Hulen mall geweest. we hebben alle drie schoenen gekocht, ik oranje All Stars! In de avond weer voor de tv voor de tweede aflevering van Glee!
Vrijdag weer een toets, heb nog geen cijfer terug, en nog gesport. Evy schiet al aardig op en ben al bijna aan het einde van de lessen voor de 5km!
Zaterdag weer een Footballgame! Vanaf 7uur in de ochtend waren de mensen al buiten bezig met lawaai maken. Het leek wel Koninginnedag, alsof ze een rommelmarkt aan het klaarmaken waren! De wedstrijd was weer fantastisch, maar het was erg heet, dus we zijn na de eerste helft weggegaan omdat we anders weg zouden branden in de zon.
Van het weekend hebben we Walter zijn verjaardag gevierd. We zijn naar 7 Street gegaan om te eten. Helaas hadden de Denen al gegeten, terwijl we uiteten zouden gaan, dus alleen Ies, Lisa en ik hadden honger. Even wat gegeten en daarna wat gedronken en een dansje gedaan in The Capital. Er was weer een andere band, dit keer waren The Space Rockers van de partij. Echt bizar, ze deden net of ze van een andere planeet kwamen en gekke dansjes en liedjes, maar wel heel leuk!
Zondag skypen met mijn ouders en Steef met zijn ouders, Gezellig! Ook hebben we de rode loper van de Emmy’s gekeken en de Emmy’s zelf. Cool, al kenden we meer dan de helft van de mensen niet, maar toch! Leuk!

Tot volgende week!
Liefs, Suus

  • 26 September 2012 - 12:24

    Cassie:

    Its not a show, its a Cupcake war!!

    Veel plezier op The Middle School hihi Fijn dat je over bent.

    xx
    Cas

  • 28 September 2012 - 08:50

    Merinde Loos:

    Aah gewoon een A+! Hoe cool is dat hihi:) Dit weekend weer een wedstrijd? GOOO FROGGSSS! of is dat wat anders?:p Wordt er wel jaloers van, 'anders branden we weg in de zon'.. Hier is het alleen maar regen regen regen!:(

    Spreek je snel!

    XLiefs!

  • 01 Oktober 2012 - 23:58

    Lisa:

    Jaaaaa oranje allstars!! Voor 3 oktober volgend jaar ;)

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Texas

Texas Christian University

Recente Reisverslagen:

11 December 2012

Zomer in december

30 November 2012

Thanksgiving

13 November 2012

Trick or treat!

31 Oktober 2012

Alweer eind oktober!

12 Oktober 2012

Fall Break
Susan

Actief sinds 08 Aug. 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 6757

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 22 December 2012

Texas

Landen bezocht: