Fear the FROG! - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Susan Romijn - WaarBenJij.nu Fear the FROG! - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Susan Romijn - WaarBenJij.nu

Fear the FROG!

Blijf op de hoogte en volg Susan

12 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Worth

Hallo allemaal!
Vorige week maandag hadden we een vrije dag vanwege Labor day! We zijn met de Deense meiden naar de ZOO gegaan! Het was ontzettend warm, dus we gingen al vroeg weg. Bij binnenkomst zagen we al meteen de gorilla’s dus mijn dag was al geslaagd! Verder was alles in the Texas style! Het leek een beetje op Frontierland in Disneyland! De hele ochtend lekker door het park gelopen en aapjes kijken! Rond 13.30u werd het echt te warm, dus zijn we teruggelopen naar de busstop. We hadden net de bus gemist (de bussen rijden eigenlijk niet echt op tijd, je moet maar kijken of je geluk hebt). We moesten een uur wachten, en er nergens echt schaduw. We besloten om terug te lopen naar huis. Opzich te doen, maar het was me een wandelingetje! (plakkie plakkie, volgens ome Tom). In de avond paella gegeten! Lust ik ook mama!
Dinsdag hadden we weer les; Creative Thinking. Het was grappig, want de lerares vroeg of we wilden vertellen over Sinterklaas… Tuurlijk! Altijd! Wij vertellen over de Sint, en het was zo grappig om de reacties van de meiden uit de klas te zien. Ze waren ook erg jaloers dat we 2 feestdagen hebben in december. Na de les even wat schoolspulletjes gekocht en naar de bieb geweest. onderweg naar huis gezellig met thuis gebeld! Daarna omgekleed en weer even wezen rennen met Evy! In de avond ben ik begonnen aan mijn vreselijk saaie boek wat ik moet lezen voor Critical Investigation. We moeten een book report maken en nog meer boeken lezen, dus moet er maar eens aan beginnen! Jaa.. we moeten hier ook nog wat doen!
Woensdag weer lessen gevolgd, en aan het einde van de dag kaartjes/polsbandjes halen voor het concert van donderdag! Er was een hele bbq aan de gang, en er werden overheerlijke cupcakes uitgedeeld! Jeetje, wat waren die lekker! Ook lekker stukken watermeloen gegeten en nog een cupcakeje gehaald! Kon het niet laten! =p
Donderdagavond was het concert! Het was voor de opening van het Football seizoen. Het was op het grasveld voor het stadion! Eerst kwam er ene Tim… hij heeft meegedaan aan een talentenshow en heeft op TCU gezeten. Daarna kwam de man waar het allemaal omging: Blake Shelton! Hij is hier een hele populaire zanger. Hij zit ook in de jury van the Voice en is al jaren een bekende countryzanger, maar wij kenden hem nog niet.. Nou.. nu wel! Hij was echt fantastisch! Iedereen zong mee met zijn liedjes, en wij hebben lekker meegedanst! Deze week natuurlijk meteen zijn liedjes op mijn computer gezet!
Vrijdag hebben we weer een observatie op een school gedaan. Normaal is dit op woensdag, maar vanwege Labor day was het deze week anders. Je kon goed merken dat het een vrijdag was, want de kinderen waren lekker onrustig. Het was 1st grade, dat is een groep 3. Ze hadden een schommelstoeli n de klas!! Zeker weten dat ik dat later ook in mijn klas ga hebben! Heerlijk! In de middag nog even lekker gezwommen. In de avond lekker rustig aan gedaan. We wilden een wijntje kopen. We waren met z’n drieën in de winkel. Ik was mijn Rijbewijs vergeten, maar Isabel en Lisa hadden hem wel gewoon bij zich. Alleen om dat ik me niet kon legitimeren, mochten we geen wijn mee. Naaaaaa! Ze waren echt streng. Misschien is dit ook zo in Nederland hoor, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ies is opnieuw in de rij gaan staan, dus dat wijntje hebben we uiteindelijk gewoon kunnen drinken, maar toch!
Zaterdag hebben we het huis opgeruimd en schoongemaakt, en de hele dag uitgekeken naar de avond: de eerste Footballgame!! Het was echt fantastisch! Fanfare, showgirls, een man die op een soort gas over het stadion vliegt, F 16, mascotte, cheerleaders, vlagenshow… het was echt een grote show! Lekker meegedaan met het publiek en je weet dan vanzelf wel hoe je waarop moet reageren en welke dingen je wanneer moet roepen! Bij elke touchdown kwam er vuurwerk! Echt super! De eerste 15 minuten duurde al een uur, dus het was me een wedstrijd, maar uiteindelijk makkelijk gewonnen met 56-0! Fear the Frog!

Tot volgende week!!
Liefs, Suus

  • 12 September 2012 - 23:31

    Herman:

    Mooi dat alles nog steeds toppie is! Keep it that way!
    Hoe was glee? :p
    Ik ben niet bang van kikkers hoor!!!!
    Dikke kus

  • 12 September 2012 - 23:39

    Kermit:

    Yeeeeeaaaaah, GO FROGS!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Worth

Texas

Texas Christian University

Recente Reisverslagen:

11 December 2012

Zomer in december

30 November 2012

Thanksgiving

13 November 2012

Trick or treat!

31 Oktober 2012

Alweer eind oktober!

12 Oktober 2012

Fall Break
Susan

Actief sinds 08 Aug. 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6756

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 22 December 2012

Texas

Landen bezocht: